Quote

"Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from me, for I am gentle and humble in heart, and you will find rest for your souls. For my yoke is easy and my burden is light."
Jesus Christ, Matthew 11:28-30

woensdag, juli 02, 2008

Voor de wind...

Het zit erop! Ik heb al mijn studiepunten binnen en in mijn studiedossier staat dan ook welverdiend 'geslaagd'. Op 10 juli 2008 ga ik, gekleed in een mooie outfit die ik voor de gelegenheid (en voor een aankomende bruiloft) gekocht heb, mijn diploma in ontvangst nemen. Voelt goed!

Bovendien heb ik zojuist bericht ontvangen dat ik in september ben uitgenodigd voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Wat zoveel betekent dat ik in principe ben aangenomen voor de baan waarop ik gesolliciteerd heb. Dit maakt mij onderdeel van 1/3 van de afgestudeerde creatief therapeuten met een baan in het vakgebied. Against all odds...

Wauw, wat is dit fijn zeg! De afgelopen maanden, of eigenlijk jaren, heb ik steeds alle zeilen moeten bijzetten om vooruit te komen. Ik heb hard gewerkt en nu kan ik hier de vruchten van plukken. Het gaat me voor de wind, wat me de gelegenheid geeft om weer rustig adem te halen, om te genieten van het moois dat er om me heen te zien is. Om me voor te bereiden op de volgende keren dat ik scherp moet varen.

"Ik dank Christus Jezus, onze Heer, dat hij mij kracht gegeven heeft en het mij heeft toevertrouwd hem te dienen." (1 Timoteus 1:12)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wouw Joke!! Wat goed en fijn!
Net van school en meteen een baan. Echt super. En jij maar denken dat er niets van zou komen...
Echt SUPER!!!
Het is je gegund.

Liefs

Anoniem zei

Een behouden vaart, onder de kleuren van de regenboog, teken van hoop.
Joke wij zijn trots op je, en dankbaar voor alle goede dingen.
Je kompas staat goed, hou de wind in je zeilen, je ligt goed op koers !
Pa en Ma
+s