Quote

"Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from me, for I am gentle and humble in heart, and you will find rest for your souls. For my yoke is easy and my burden is light."
Jesus Christ, Matthew 11:28-30

maandag, oktober 16, 2006

Ok, een blog dus...

Dit is iets nieuws voor mij, dus ik moet denk ik even oefenen voor ik het bloggen onder de knie heb. Wat schrijf je in een blog? Ik wil iets van mezelf delen, laten zien wat me bezig houdt, maar tegelijkertijd wil ik ook niet mijn complete ziel en zaligheid neerleggen voor de hele wereld.
Ik hoop dat ik op deze plaats iets kan vertellen over mijn weg naar en met God. Mijn vragen, ontdekkingen en twijfels. Ik bid dat God het internet en misschien mijn blog gebruiken kan bij het bouwen van Zijn Koninkrijk.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hi Joke this is the third time I try to send you something. Even kijken hoe het gaat. Wilma.

Anoniem zei

Nou ik geloof dat het eindelijk gaat omdat ik zie dat het doorgekomen is. Het was voor mij een hele fijne verrassing je webpage te lezen en je zo een beetje beter te leren kennen. Je hebt er wel moed voor nodig denk ik om zo je eigen gevoelens en gedachten neer te zetten voor andere mensen te lezen. En wat fijn dat jij probeert een goed mens te zijn die God wil leren kennen en op Hem vertrouwen. Ja kind sinds ik zo 19 jaar was is dit ook het belangrijkste voor mij geweest in mijn leven. Met vele fouten natuurlijk maar altijd weer opstaan en de moed niet opgeven en nu vele jaren later ben ik er nog net zo enthousiast over als toen ik eerst op deze weg begon to lopen. Volhouden meisje en gewoon maar vragen om wijsheid en begrip aan onze Hemelse Vader en Hij zegt ergens in de Bijbel als we het vragen nou dan krijgen we het. Daar is geen twijvel aan. Nou daag tot schrijfs. Wilma.

Jo zei

Bedankt tante Wilma!

Alles goed Down Under? Mijn droom is nog steeds om een keer daarnaartoe te komen. Wie weet gaat dat op een dag lukken.

Groetjes van Joke, ook aan Steve.