Quote

"Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from me, for I am gentle and humble in heart, and you will find rest for your souls. For my yoke is easy and my burden is light."
Jesus Christ, Matthew 11:28-30

maandag, november 06, 2006

Verantwoordelijkheid

Waarom voel ik me verantwoordlijk voor zaken die mijn verantwoordelijkheid niet zijn? Het feit dat ik wil dat iets veranderd betekent niet per definitie dat ik voor die verandering moet zorgen.
Ik bid dat God verantwoordelijkheid geeft aan wie verantwoordelijk is, ook als ik dat wel ben, en zo verandering teweeg brengt. Het is mijn verantwoordelijkheid om hierop te vertrouwen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als woorden tekort schieten

"Ich ruf' zu dir, Herr Jesu Christ" BWV 639
http://philiphii.com/recordings/audio/ich_ruf.rm

Anoniem zei

Zou je ook niet weer eens gewoon een onbezorgd, spelend kind willen zijn? ;-) net als ik...