Quote

"Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from me, for I am gentle and humble in heart, and you will find rest for your souls. For my yoke is easy and my burden is light."
Jesus Christ, Matthew 11:28-30

woensdag, januari 17, 2007

Thuisvakantie

Ik heb eindelijk televisie! Echt geweldig om weer naar mijn favoriete series te kijken en weer eens het nieuws te kunnen zien. Over ongeveer twee weken krijg ik ook nog internet, dus dan kan ik mijn blog thuis bijhouden. Intussen is ook mijn cv-ketel gemaakt (hij had een storing waardoor ik twee dagen in de kou en met koud water zat), dus het is nu bijna helemaal af. Ik ben echt op en top aan het genieten, ook al heb ik het met stage en school hartstikke druk. Nooit gedacht dat thuiskomen kon voelen als op vakantie gaan. Als ik mijn ogen dicht doe kan ik de zee bijna horen... (het mag duidelijk zijn dat ik in mijn enthousiasme ietsje aan het overdrijven ben... haha)

1 opmerking:

Anoniem zei

Heej die Joke,

Heerlijk he, soms lekker even genieten van de mooie aardse dingen! Genieten is wel eens lekker goed!

Ik zie er naar uit om weer avonturen op New Wine te beleven met jou en vele anderen natuurlijk. Vanavond voor het eerst weer vergaderd, de NW kriebels zijn er weer :)

Doeiii!!