Quote

"Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from me, for I am gentle and humble in heart, and you will find rest for your souls. For my yoke is easy and my burden is light."
Jesus Christ, Matthew 11:28-30

donderdag, januari 25, 2007

Youth Conference

Twee weekenden geleden was ik voor het eerst sinds tijden in 'mijn eigen' kerk in Houten. Vanaf het moment dat ik naar Rotterdam verhuisd ben kwam ik er eigenlijk nog maar weinig, omdat het reizen nogal ver is en omdat ik ook in Rotterdam een prettige gemeente heb gevonden.
Het hele weekend was er in Houten de 'gemeenteconferentie' en als aansluiting daarop was er zaterdag en zondag avond de 'Youth Conference'. Ik was hierbij aanwezig als lid van het ministryteam en werd direct weer enthousiast voor ministry, jongerenwerk en voor New Wine (www.new-wine.nl). Vooral ook fijn dat ik me nog steeds heel erg thuis voel in mijn gemeente, ondanks de afstand. 't Is toch wel mijn plekkie en dat zal het waarschijnlijk ook blijven.

1 opmerking:

Anoniem zei

We blijven naar je uitkijken!! ;-)