Quote

"Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from me, for I am gentle and humble in heart, and you will find rest for your souls. For my yoke is easy and my burden is light."
Jesus Christ, Matthew 11:28-30

woensdag, juni 27, 2007

Klaar!!!!!!!!

Wat heb ik een heerlijk jaar gehad op mijn stage. Een plek waar ik mag zijn wie ik ben, met alles erop en eraan. Ik heb me zo gezien gevoeld door de mensen om me heen. Ik heb geleerd dat ik mag voelen wat ik voel en mag denken wat ik denk. Ik heb zoveel geleerd, over mijn vak, maar bovenal over mezelf. Nog nooit eerder heb ik ergens het gevoel van gehad dat ik het echt heb gedaan voor mijzelf en mijzelf alleen. Het was een jaar van vooruitgaan, maar ook van stilstaan. Vooruitgaan in mijn vak als beeldend therapeut, maar stilstaan bij mezelf en van daaruit groeien. Ik kan nu echt zeggen dat ik blij ben met wie ik ben. Dat ik trots ben op mezelf. Ik dank unit 1 van de afdeling KPA op de Viersprong. En boven alles dank ik God voor de plek die Hij mij heeft gegeven.

1 opmerking:

Anoniem zei

Een dochter om trots op te zijn. en ik ben het !