Quote

"Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from me, for I am gentle and humble in heart, and you will find rest for your souls. For my yoke is easy and my burden is light."
Jesus Christ, Matthew 11:28-30

woensdag, augustus 22, 2007

Wonen in een krot

Op Flevo mocht ik heel even ervaren hoe het is om in een krot van kartonnen dozen en plastic zeil te wonen. Ik werd er nogal claustrofobisch van eerlijk gezegd. Ik kan me er niets bij voorstellen hoe het is om voor langer dan een paar minuten in zo'n ding door te brengen, laat staan je hele leven. Onvoorstelbaar dat er mensen zijn die niets anders hebben en die dan nog blij en dankbaar zijn ermee. Wij hebben het echt ongelooflijk goed in Nederland... misschien een beetje té?


http://www.tear.nl

1 opmerking:

Anoniem zei

je hebt gelukkig weer een dak boven je hoofd. wijwensen je in utrecht goede huisgenoten en een goed thuis.