Quote

"Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from me, for I am gentle and humble in heart, and you will find rest for your souls. For my yoke is easy and my burden is light."
Jesus Christ, Matthew 11:28-30

zaterdag, mei 10, 2008

Mijn ruimte

Ik kijk eens naar achter
Waar kom ik vandaan?
Mijn voetstappen tellend
Een flink stuk gegaan

Gelukkige momenten
Soms simpel domme pech
Dat ligt nu achter mij
En ik vervolg mijn weg

Een route naar waardering
Van alles wat ik ben
Een straat die hobbelt bobbelt
Een weg die ik niet ken

Groeiend vertrouwen
Op mijn voel en op mijn weet
Ik geef mezelf de ruimte
Wanneer 'k 't niet vergeet

Ruimte voor blijdschap
Voor woede en pijn
Ruimte om gewoon
Mezelf te zijn

Ademend dansend
zingend: “wees vrij!”
Zonder beperking
Ruimte voor mij

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi gedicht hoor, Jook.
Jij hebt toch maar meerdere talenten.
Liefs,