Quote

"Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from me, for I am gentle and humble in heart, and you will find rest for your souls. For my yoke is easy and my burden is light."
Jesus Christ, Matthew 11:28-30

dinsdag, november 14, 2006

Kerzenjam

Vanmorgen een lekker geroosterd boterhammetje met creme fraiche en zelfgemaakte kerzenjam van mijn moeder. Dat potje stond echt al weken gesloten in mijn koelkast te wachten tot ik mijn saaie winkel jam op had. Al die tijd heb ik er naar uit gekeken, me verheugd op de hele kersen die in die jam verstopt zaten. Nu was het dan eindelijk zover: het potje mocht open. Is toch goed te proeven hoor: gemaakt met liefde. Meer kers dan jam en zo hoort het ook! Bedankt mam!

1 opmerking:

Anoniem zei

This 2 uur s'nachts hier en ik heb ook zin in zo'n boterhammetje. Ik kom wel even langs hoor met een kopje thee zal wel lekker zijn.